Skip to content

東.思

請不必傷痛 請不必心酸 請把我默默思念

十一月二十號,距離我本年度生日剛好剩下一個月!假如要我答大家,生日有什麼好期待,我只好說因為今年係我這麼多年來,最多驚喜,大上大落的一年。沒有這些經歷,可能我還是像以往一樣,遊魂般的做緊一些以為好開心快樂的事!但其實我一點都不快樂,甚至用迷失來形容!忽然間,我覺得從前像白活一樣!不知點算好…

我以為有份自己鐘意嘅工,日日返工,從白紙一張,到今日仍然享受個中的苦與樂 !由人見人鬧,到今日有人知我有努力過,進步過等等… 雖然好辛苦,辛苦得差點想放棄,幸好我還有一份斗心,心口寫個勇字向前衝,衝到今時今日,實在係我始料不及!但我發覺每半年一次猶如小學生期考派成績表的renewal, 真係好痛苦!痛苦在於你除左等,你真係無特別嘢可以做!仲要扮到自己好有信心一定冇事過到關咁,夜闌人靜時又要諗出事咁點呢?我又唔敢同屋企人講怕人擔心而且仲要好瀟灑咁安慰返佢地轉頭,呢種滋味真係好難受!出面個市好就話東家唔打打西家,最可惜間間行都炒人,點搞先?好彩啱啱嗰次就好好彩搞得掂,但係我依家已經諗四月點呢?唯有希望一路有傾開的project有一點眉目,起碼知道條路可以點行吧!

曾經有時候,我很喜歡在空閒時常搵下朋友見面,但人越大,大家都有各自的家庭理想。於是,我唔敢成日走去見佢地,有時連打電話比佢地,因為我真係怕打擾到佢地。於是我就有空就收埋自己,寧願自己一個人行街、覓食、買野…到最後以為自己好滿足,其實我先係空虛寂寞嗰堆朋友。就算自己有幾開心同唔開心,都寧願一個人撐!到何年何日,有人問自己近況才輕描淡寫的報導!換到的只有一句你好勇敢或者比著我就唔得等等的所謂讚美,其實為乜?為左係其他心目中得到一個佢長大左、佢好獨立、佢好堅淨的形象?我真係唔知!

直到最近,有個大哥哥發現左我的一切一切,我先晃然大晤!人一生只有短短數十年,與其白白浪費光陰在擔心呢樣嗰樣,倒不如享受我熱愛的工作、像以往一樣有返正常社交、繼續做個喺朋友眼中的開心果吧!可惜這個覺悟可能真係來得太遲了,假如十二月二十一真係世界末日咁點呀?唉…

所以,我今年生日願望只有一個,就係世界唔好末日住,比個機會我從新出發,搵返自己!假如你地仲有耐性睇到呢度,多謝你地同埋祝福我願望成真吧!阿門!

