Skip to content

東.思

請不必傷痛 請不必心酸 請把我默默思念

以前會好鍾意睇D乜乜頒獎典禮, 但係由唔知由幾時開始, 我已經放棄了. 原因係造馬造得太明顯了. 但要選十大金曲, 以下呢十首定必榜上有名!

排名不分先後!

Get Over You – 鄧紫棋

曾經係屋企日播夜播, 因為想對某人某事徹底忘記! 最終, 當然做得到!

鋼鐵是怎樣煉成的 – 何韻詩

某程度係我覺得好辛苦, 好想放棄自己的時候, 呢首歌絕對係我首選!

無人之境 – 陳奕迅

無原因, D詞好到! 勁有同感!

罪人 – 李克勤

聽完會令我諗起曾經發生的一段愛情,兩個故事;愛人被愛,三人受罪? 更令我相信我當年唔再做第三者的決定正確!

講男講女- 陳奕迅 /露雲娜

通精D upbeat歌都會引起我注意, 何況多左一個曾經好熟悉的靚聲! 點會係我屋企日播夜播呢?

Water Of Love – 鄭秀文

好氣勢加上SAMMI, 自然成為my favorite之一!

一步一步愛 – 鄭秀文/陳奐仁

夏天的消暑歌曲, 更令我相信真愛係會出現的!

無如果 – Swing

好有回到80/90年代的感覺, 更欣賞詞中的那種就算死也愛著你,二人永不分離感覺!

斗零踭 – 楊千嬅

2010絕對係千嬅回歸強勢的一年, 電影演唱會大賣, 連D歌都唔再boring! 呢首歌, 應該度出不少少女變成女人的心聲!

珊瑚島 – 官恩娜

無得解, 因為係我最down最煩的時候, 呢首歌令我有舒緩的作用!

唔知大家的選擇同我有冇出入呢? Anyway新一年開始, 祝大家事事如意, 身體健康!

