Skip to content

東.思

請不必傷痛 請不必心酸 請把我默默思念

多年前,差不多十數年前,我遇上一位女子!好似同樣係十一月,因為學校choir要出外表演,在回程的路上,我和這位女子慢慢聊上,之後我們就成為了好朋友。直到今時今日,我們依然是好朋友,但感覺已昇華到像親人一般的友好!自問我眞係冇諗過當日以為吹下水的對象,竟會成為一個會時常吃喝玩樂、打啡談心、甚至在我無家可歸時收留我、在我被嚇到六神無主時給我無限支持的人!

哀心的感謝你!亦祝福你繼續美麗、像玫瑰盛放一樣燦爛!生日快樂,準索博士!

呢首都應該算係屬於我們的主題曲了! 當然, 想講的又個只咁少呀? 但在心中啦! 十一月會係你最忙的日子, 相信要見都應該係十二月了! 所以, 我們繼續保持聯絡, 唔好失蹤啦! 加油!

