Skip to content

東.思

請不必傷痛 請不必心酸 請把我默默思念

從Ipod傳來一首女神的紙醉金迷, 忽然讓我想起04在紅館欣賞佢聖誕跨年個唱!

或許我從來未係紅館欣賞過佢之前的個唱, 所以一直都有一種小學生去旅行的心態, 即未出發先興奮! 當第一首歌Phone殺傳響起, 的成晚便即時進入high爆狀態! 不論快歌慢歌, 我都high得很! 但由於同行的友人不是女神fans, 所以佢地係完全唔明點解我會係又嗌, 唔係又嗌! 當然事後跟同是女神fans的DU MEI分享, 才得到共嗚啦! 當年大家曾經約定當女神再開演唱會時, 一定要一齊入場! 雖然最後都冇成事, 但足以讓我們高興不已!

其實對我最深印象的, 一定係當年演唱會主題曲紙醉金迷!

其實首歌本身未必別係我最愛的, 但當時那個畫面, 金光閃閃! 真係好grand, 好elegant同令人完全投入好high的狀態! 不論同行的友人或同DU MEI分享, 大家都係有讚冇彈! 甚至有人同我講, 佢發夢都會夢見一大堆金色! 相信04年的紙醉金迷演唱會, 一定係一個我最喜愛的KELLY演唱會! 不過, 女神開始減產, 唔知幾時再會欣賞到佢係舞台上的風采呢? 更加唔知DU MEI同我當年之約定, 又唔會唔兌現呢? 但… 諗起都興奮!

